מי אמר שתנוחה מסורתית לא יכולה להיות לוהטת? אף אחד... אז לא משנה אם את הטיפוס שאוהב להניף רגליים באוויר, לשנות תנוחה 10 פעמים במהלך ה"אקט" או בכלל לכרוע קדימה. עם שמן פלז'ר החוויה מקבלת טוויסט שונה ממה שהכרת.

עם הזמן חיי המין שלנו נעשים משעממים... כן, די קשה לגרות את מערכת העצבים הנשית שדורשת ובצדק עוד ועוד גירויים כדי להגיע לאורגזמות מטורפות. אז כן, שמן זרעי קנאביס הוא בהחלט מעורר חושים, כזה שהופך את חיי המין שלנו לחוויה על חושית מלאה בתשוקה.

רגע לפני התנוחות, הכירי את שמן פלז'ר

שמן פלז'ר אם לא ידעת, מבוסס על שמן קנאביס הידוע כשמן אינטימי מושלם לנשים, עם תערובת של קומפלקס שמנים אתריים למריחה על איבר המין הנשי, לשדרוג האורגזמה והחוויה הסקסואלית. השמן הייחודי גורם להעצמה של תחושת המגע, מגביר את הרטיבות הטבעית, עוזר בהרפיית הנרתיק, מרגיע, מעורר תשוקה מינית וכמובן מביא אורגזמה מלאה יותר, כמו שמעולם לא חווית.

אבל מה לגבי התנוחות? מה הכי מומלץ עם השמן הלוהט?

אחרי המשחק המקדים והלוהט שיחמם לכם את האווירה, נכנסות לתמונה התנוחות. אז קבלי שלוש תנוחות לוהטות שיגרמו לך להגיע לאורגזמה מושלמת:

תנוחת הרוכבת

עלי עליו ומקמי היטב את איבר המין, את זרועותייך הניחי על כתפיו. זה הזמן להתיז 4-5 פעמים משמן הפלז'ר, להמתין כמה שניות ואת מוכנה... נענעי את האגן למעלה ולמעטה בתנועה מעט קופצנית ומידי פעם הישעני לאחור עד שתגיעי לאורגזמה מופלאה. מומלץ לפני החדירה להתעלס קצת מבחוץ (ללא חדירה), ואוו... עם השמן זה להיט!

חדירה מאחורה (דוגי סטייל)

כן כן, זו התנוחה האהובה על גברים, כיוון שהם יכולים לשלוט בקצב. למרבה הפלא, על פי סקרים תנוחה זו מועדפת גם על נשים, למרות שהיא פחות אינטימית. את בטח שואלת למה? כי היא מעולה לחיכוך עם נקודת ה-G  אצל נשים, כיוון שקל יותר להגיע אליה מאחורה. נסי להישען על אלמנט גבוה כמו קיר או לוח המיטה וכווצי את רצפת האגן תוך כדי תנועה כשהוא מאחור. לא לשכוח להתיז שמן פלז'ר רגע לפני...  

התנוחה המסורתית עם טוויסט

התנוחה המסיונרית כשהוא מעליך היא רומנטית בטירוף, אין צורך להפגין בה כישורים אקרובטיים, אלא יותר נשיקות מחשמלות שמכניסות למוד מיני מטורף. בתנוחה מסורתית אפשר להגיע לאורגזמה מטורפת עם שמן פלז'ר, אך כדי להעצים אותה בקשי מהפרטנר לעשות זאת כשהוא ישוב, ומרים את האגן שלך, בעוד את שוכבת לוהטת על המיטה.

עדיין לא קנית שמן פלז'ר של MY SHEMEN ?

אף פעם לא מאוחר, כי תמיד אפשר לשדרג את החוויה במיטה!

לרכישה מהירה ומאובטחת >>>