אם נחשוב על זה לרגע, אורגזמה נשית מורכבת ממספר פרמטרים, אך החלק העיקרי בה הוא סבלנות. כמובן שלכל אלה מצטרפים פרמטים נוספים כמו תשוקה, גירוי ועוד כמה צעצועים ושמנים שמסייעים לך לפלס בחושניות את הדרך לאורגזמה המושלמת.

אנחנו ב – MY SHEMEN יודעים כמה אורגזמה חשובה לנפש שלך, ולכן הבאנו לכך כמה טריקים שיעצימו לך את החוויה. אז תשתחררי, כי הולך להיות כאן לוהט!

נשיקות חושניות שפותחות את הצ'אקרות

תרצי או לא, אבל נשיקות לוהטות ובשרניות בשקט בשקט מפלסות לנו את הדרך לאורגזמה מושלמת. כי כשהכל מתחיל טוב, הוא מסתיים עוד יותר טוב. שלבי את הנשיקות הנועזות עם נשיכות קטנות, ובין לבין השמיעי נשימות המלוות בגניחות שקטות שיעבירו לשניכם אנרגיה מינית מחשמלת בכל הגוף.

להוסיף טיפות החושניות, כמו שמן למדורה

אחרי סצנת הנשיקות, ההתעלסות והגניחות, מתחיל להיות לוהט, ולכן זה הזמן לגירוי ידני לוהט. בדיוק בשלב זה תוכלי לצריף למיטה את שמן פלז'ר המבוסס על שמן זרעי קנאביס המעורר מינית ומעצים ההנאה במיטה. מתיזים כמה טיפות על איבר המין, ממתינים כמה דקות בודדות ומתחילים לעסות את איבר המין. המקום מתחמם והאורגזמה תהיה הרבה יותר עוצמתית.

למצוא את נקודת העונג שלך, אבל בסבלנות

גירוי נקודת ה- G הוא הדרך שתוביל לאורגזמה המדוברת, אבל הקאץ' הוא שאצל כל אישה הגירוי הוא בנקודה אחרת, ולאו דווקא בדגדגן. נסי לטייל עם האצבעות לבד ולחפש את נקודת ה G שלך, או תבקשי מהפרטנר שלך שיצא למשימת החיפוש. ברגע שתמצאי את המקום הרגיש, הגבירי את הלחץ על הנקודה, והנה לך אורגזמה ראשונה.

לבנות את האורגזמה בכל פעם מחדש

הטריק המוכר להגעה לאורגזמה מושלמת, היא פשוט לדחות אותה, כן ממש כך. כיום נשים רבות משתמשות בטכניקה הספציפית הזו, כלומר להגיע הכי קרוב לאורגזמה, וכשמגיעים פשוט להפסיק בבת אחת ולהמשיך שוב ושוב לפחות 3-4 פעמים, עד שהאורגזמה מתפרצת ומתפרצת וההנאה פשוט מושלמת.

התנוחה, כן התנוחה

אחרי המשחק המקדים, וודאי תרצי לחוות אורגזמות נוספות, וכאן נכנסת לתמונה התנוחה. נסי לשלב כמה תנוחות במהלך האקט, עד שתגיעי לתנוחה שמגרה בדיוק את נקודת ה- G  שלך. כשמצאת אותה, נסי לשחזר אותה שוב ושוב בפעמים הבאות.

לרכישה מהירה ומאובטחת של שמן פלז'ר להעצמת האורגזמה שלך >>>